ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ В ШОУ-БІЗНЕСІ
Дата: 21.01.2023 | Рубрика: Новини, Новини Шоу-Бізнесу
Специфікою маркетингу в шоу-бізнесу є те, що відбувається формування особистого бренду.
Продюсер займається в основному двома стратегіями розвитку:
1.Пошук незайнятої ніші і формування нового образу;
2.Продюсер додає до існуючого образу нові риси, позиції.
Попит потрібно враховувати на будь-якому етапі розвитку продукту/образу.
За допомогою якісної, правильно пробудованої діджитал-стратегії ми можемо створити мега-зірку.
ЕТАПИ ПОБУДОВИ СТРАТЕГІЇ
- Вибір каналів комунікації
- Скадання контенту
- Складання медіа-плану
- Подальша аналітика і оптимізація.
Продюсування – це спосіб життя. Потрібно завжди слідкувати за трендами, новини фішками та інноваціями, щоб бути в темі творчої індустрії та залишатися на плаву.
