ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ В ШОУ-БІЗНЕСІ
Дата: 21.01.2023 | Рубрика: Новини, Новини Шоу-Бізнесу

Специфікою маркетингу в шоу-бізнесу є те, що відбувається формування особистого бренду.

Продюсер займається в основному двома стратегіями розвитку:

1.Пошук незайнятої ніші і формування нового образу;

2.Продюсер додає до існуючого образу нові риси, позиції.

Попит потрібно враховувати на будь-якому етапі розвитку продукту/образу.

За допомогою якісної, правильно пробудованої діджитал-стратегії ми можемо створити мега-зірку.

ЕТАПИ ПОБУДОВИ СТРАТЕГІЇ

  1. Вибір каналів комунікації
  2. Скадання контенту
  3. Складання медіа-плану
  4. Подальша аналітика і оптимізація.

Продюсування – це спосіб життя. Потрібно завжди слідкувати за трендами, новини фішками та інноваціями, щоб бути в темі творчої індустрії та залишатися на плаву.