Фреш-бук від кафедри івент-менеджменту
Дата: 13.05.2019 | Рубрика: Новини, Новини Івенту

Івент-менеджер – це фахівець, який знає як правильно та успішно організувати різноманітні події, як підібрати злагоджену команду та працювати на результат.

Ми підібрати топ 3 книг, які має прочитати кожен майбутній івент-менеджер.

  1. «Смешать, но не взбалтывать. Рецепты организации мероприятий», Алексей Берлов, Александр Шумович

Книга від партнерів компанії Eventum Premo, яка увібрала в себе багаторічний досвід роботи професіоналів в області event-маркетингу. Книга допоможе вам зрозуміти, навіщо потрібні івенти, вибрати вірну концепцію, побудувати сценарій, підібрати технічне обладнання, ефективно управляти командою … і, звичайно ж, уникнути помилок, адже шанс вдало провести івент – тільки один.

  1. «Маркетинг на 100%», Игорь Манн

У цій книзі ви не знайдете математичних формул, складних моделей і заплутаних визначень. У ній немає навіть визначення, що таке маркетинг.

Книга заснована на досвіді автора як консультанта, а також – роботі в телекомунікаційній галузі та фото бізнесі, де маркетинг був націлений на підтримку продажів.

  1. «Великолепные мероприятия», Александр Шумович

Наразі івенти – це найбільш затребувані інструменти маркетингу. Автор книги ділиться своїм досвідом і дає поради. Він написав свою книгу так, щоб її було однаково корисно читати як організаторам корпоративних подій, представникам компаній, які проводять свої івенти, так і професійним організаторам івент-заходів.