ГОЛОВНИЙ КОЛІР СЕЗОНУ ОСІНЬ-ЗИМА 2022/2022
Дата: 14.11.2022 | Рубрика: Новини, Новини Фешн

Ми вже не раз досліджували та прогнозували колір, який ставав трендовим у певний період часу. І ці дослідження показують, що як є суперечливі дизайнери та їх колекції, так само є і спірні кольори.

Таким точно є рожевий – цей тон здатний викликати більше пристрастей, ніж будь-який інший відтінок. Тому саме цей колір став наріжним каменем сезону осінь-зима 2022/2023

«Повідомлення, пов’язані з рожевим, змінилися за останні десять років, і ми бачили, як популярність цієї родини кольорів зростає по всьому спектру», – пояснює Лорі Прессман, віце-президент Інституту Pantone.

Саме Pantone багато в чому винен у цьому бумі: ще в 2016 році він визначив, що Millennial Pink стане кольором року, а тепер знову прогнозує, що рожевий залишиться з нами ще на деякий час. Хоча, чесно кажучи, не обов’язково бути експертом, щоб погодитися з ними. Від появи естетики Barbiecore – з початком знімання фільму “Барбі” і виходу Періс Гілтон на закритті показу Versace весна-літо 2023 до незліченних рожевих пропозицій на подіумах і його беззаперечне лідерство на червоних доріжках – від Зендаї та Ліззо до Флоренс П’ю: без сумніву, ми на порозі остаточного пробудження цього кольору. 

Хоча рожевий історично пов’язували з жіночністю і часто з певними негативними аспектами, такими, як крихкість або слабкість, сьогодні існує багато інституцій і демографічних груп, які змінюють дискурс.

«Зараз політичні активісти привласнили цей колір, використовують його в акціях протесту та своїх вимогах. Насправді The Guardian назвала рожевий «кольором активізму», залишивши позаду значення минулого», – пояснює Педро Мір, професор бізнес-школи моди ISEM і спеціаліст із поведінки споживачів і бренд-менеджменту. «Уперше за більш ніж століття рожевий набуває нейтральних якостей і більше не використовується для контролю статі; у цьому є щось дуже свіже та захопливе». 

Отже, рожевий доводить, що в 2022 році він – це вже набагато більше, ніж просто колір принцес.