Як івентору зібрати команду?
Дата: 28.04.2021 | Рубрика: Новини, Новини Івенту

Команда організатора івент-заходів реалізує спільний проєкт – подію, тому важливо знайти дійсно професіоналів своєї справи.

Але як це зробити? Зараз все розповімо!

Якщо запитати у провідних керівників галузі, то можна почути різні відповіді, адже кожен пройшов свій шлях, має певний досвід. Головний критерій – це час, бо щоб дізнатися, яка людина в роботі – треба її перевірити. Звичайно, бувають випадки, коли після секунди розмови розумієш, що працівник – повний 0.

Також треба звернути увагу як людина реагує на проблеми, як швидко їх вирішує, як реагує на незвичні ситуації. Важливою складовою професіонала є здатність розуміти та визнавати власні помилки, а ще виправляти їх.

Кожен у команді має знати свою зону відповідальності, свої обов’язки та вашу спільну мету.

Окрім менеджерів, до твоєї команди на час івенту (а можливо й на довгострокове співробітництво) входять підрядники (кейтеринг, технічне забезпечення, декор, офіціанти тощо). Радимо не забувати про їх роль в підготовці події. Адже гарні стосунки з підрядниками – це одна з основ якісного івенту. Де брати підрядників? Це досвід. Ти можеш запитати про них у інших івент-менеджерів, також може допомогти Інтернет. Буває, що менеджери локацій мають зв’язки з кейтерингом. Або ведучий, якого ти наймаєш, вже працював з певною компанією з надання звукового обладнання.

Ну ось, ти вже знаєш декілька порад на початок твого професійного шляху. А далі все буде! Бажаємо успіхів!