За день до івенту…
Дата: 01.05.2021 | Рубрика: Новини, Новини Івенту

Протягом тривалого часу ви займалися підготовкою до найвідповідальнішого дня у вашому житті, і ось ця подія вже незабаром. Що ж робити, щоб івент пройшов без факапів і цей захід залишив в пам’яті івент-менеджера лише найкращі спогади?

Сьогодні кафедра івент-менеджменту Київського національного університету культури і мистецтв поділиться з вами лайфхаками, якими потрібно скористатися за день до проекту, щоб все відбулося на найвищому рівні.

1. ТАЙМІНГ
Складіть ідеальний погодинний таймлайн івенту. Коли повинні приїхати і розвантажитися вантажівки? О котрій годині ввечері потрібно буде упакувати і вивезти все з майданчика? Звіряючись потім з цим планом, ви будете бачити, де ви встигаете за розкладом, а де випереджаєте його або відстаєте.

2. РОЛІ
Перевірте ще раз розподіл ролей. Переконайтеся, що всі завдання, аж до найдрібніших, розподілені, і кожен точно знає, за що він відповідає. Якщо хтось не буде знати, що йому робити, то це може призвести до хаосу і конфліктів між працівниками.

3. КОМУНІКАЦІЯ
Кожен член команди повинен знати до кого звернутися протягом усього івенту у разі виникнення запитань. Зазвичай є спеціальний чат у месенджері, де проходить спілкування щодо події. Перед самим заходом потрібно переконатися, що усі працівники там є. Не зайвим також буде мати мобільний WiFi-роутер на випадок, якщо інтернет раптом зникне.

4. ЛОКАЦІЯ
Ще раз перевірте площадку, де буде проходити івент. Можливо, на ній спливуть якісь «слабкі місця», які ще не пізно виправити.

5. ЕКСТРЕНА ДОПОМОГА
Зберіть «екстрений набір», в який можуть входити запасні зарядні пристрої для смартфонів, основні медикаменти, скотч, сміттєві пакети, серветки, роздруковані списки контактів основних членів команди. Одним словом, вам видніше, що може екстрено знадобитися на вашому івент-заході. Мати це під рукою замість того, щоб бігати і шукати, коли у тебе і так купа справ – безцінне!

А також не забувайте про відпочинок! Вам потрібно відволіктися від роботи і хоча б трошки поспати, щоб на заході почувати себе бодро і посміхатися!

Факультет івент-менеджменту, фешн і шоу-бізнесу бізнесу бажає успішних івентів!